torsdagsgrubbel

hej bloggen.
inget att skriva egntligen.
fick frågan av en kompis idag, hur mår du egentligen och vad gör jag ? jag STORböla. ingen vet.
tragiskt, patetikt - jag.
Stockholm med klassen imrgon. en bussresa på ca fyra timmar, med våran klass (där alla gillar varandra) och jag som blir åksjuk på att åka stadsbussen. Jag får ta en åksjuketablett och så typ sitta med en påse framför näsan på mig. eller kanske till och med sova. Vi får se
På hem vägen ska jag iaf släppas av vid gävle bro där pappa ska hämta mig, för jag ska till honom sen och sova över. Då ska jag äntligen få träffa min baby syster =)
Blir nog kvar där tillspå lördag kväll, sen kommer jag hem för att göra alla jävla uppgifter jag har kvar att göra. Franskan dödar mig verkligen.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0