today

hej

okej min to do list är typ fortfarande intei fylld för att jag gjorde inget av det dära typ, eller jo jag träffade en kompis men vad gjorde jag då ?

 Jo
jag gick på stan med mamma, fika på dakås, kolla mitt sparkonto, åkte till lidl där vi pantade 800 50öresburkar. de ni =)
Sen drog vi en runda på stan igen för att se om de fanns några intressanta. måste säga att den här staden är bra på att stirra, som micke säger att dom ätit glosylta med tittsås och då brukar majdas hjärnceller inte räcka till.
Sen åt vi thaimat och sen drog jag till en kompis. Vi lunkade runt lite och sen gick vi runt lillfjärden och så fick jag lära mig hur man tvättar kläder. Det är ganska bra att kunna om man ska flytta hemifrån. MAn lär sig något ytt varje dag.

Justja, jag drömde att jag var tillsammans med Alex kaloudis igår natt HAH. Det var roligt de.

Fan jag missade idol idag, men jag såg en bra film den hette Red Eye och handlade om typ en kille som förföljt en tjej ett tag och sen så hamnar dom på samma flyg, sammanträffande tror hon men han hade planerat det. Han vill ha nått av henne och för allas vlmående måste hon följa hans regler. Sjukt bra.


tråkigt inlägg .. aja.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0