mes plans pour le week-end


nej hörrni nu kallar min säng.
dktig jag vart idag som uppdaterat med en massa inlägg. Hoppas jag kan sitta vid datorn hos pappa.
justja, imorgon ska vi först till stockholm med klassen, sen på väg hem med bussen ska jag stanna vid gävlebro och få skjuts med min pappa hem till han och hans nya fru. De bor i gävle och jag har aldrig varit och hälsat på. Hur snäll är inte jag liksom ? men jag har liksom aldrig haft tid och ork, men nu iochmed att jag fick en lilla syster så tycker jag att det var på tiden man besökte staden igen.
kanske blir lite shopping och blattekikning, vi får se ;)

puss

ps. kommer förmodligen se ut sådär imorgon, svarta leggings, mina adidas, grå tunika, stor halsduk, kavaj eller jeans jacka. Mycket intressant, kankse ska börja med dagens outfit som alla andra gör i bloggsfären ?
hah

pic: Lookbook.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0