home sweet home

hemma nurå,. majdas sweet papap skjutsade ossfullisar hem. BNcir kankse vart lite sur på mig för jag är värsta pratkvarnet menmen. whatever.
parta med en massa ettor förwst, ett grymt gäng. Ethel är bäst på fest för vi går natur och vi är bäst på både fest och test.
pussigurkan min =)

träffa massa trevligt folk, bland annat från ljusdal. grymish (Y)
jag bjöd dom på min fest som jag ännu inte planerat, HAH. lol där på mig, men det komemr så vänta bara på en brakfest, man fyller bara 18 en gång och you only live once.

jag sitter här med ett fotbad efter mina killer skor. röda fötter usch. Sånt som vi tjejer alltid måste gå igenom, fett orättvist !

nu - sängen somär efterlängtad.
btw tur att jag inte går på pencillin annars hade det vrit dåligt. ..
btw2 blir inte pappa den här helgen utan nästa, han är rädd att lillsyrran ska bli smittad och det kan jag förstå.


HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0