en liten sjuk update

godmorgon.

min näsa är lika stor som ett äpple, röd under näsan är jag också för att jag snyter mig 24/7, nått annats jag gör sjuttioelva gånger är att nysa. Min röst är som en gammal karl som rökt i år och dar. Min hals är som en grusad väg. var det nått mer ?
JO jag är öm i hela kroppen som fan.
hjälp sökes.
vill ha c, för de får mig att må bättre .. för stunden.
Det blir nog ingen gfest imorgon, antingen drar jag till pappa i gävle eller så är jag för sjuk för att ens åka till pappa och därför blir det heller ingen gfest.

nu ska jag städa undan lite här för jag har fått nått ryck.
Det är fett varmst så jag ska öppna förnstren i mitt rum och sen så ska jag typ tända ljus och sånt så det blir mysigt. Jag måste plugga lite senare med.

men hare

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0