boys come and go, friends stay forever ♥



Älskar mina vänner, speciellt majda. Som W säger  -du är en ängel.
Hon ska alltid få mig att skratta, våra moves ka ingen slå och våra hemliga namn är bäst!
Ingen förstår våra skämt och våra dissar klår alla. du är bäst.
Jag hoppas flera har en sån kompis, som man kan berätta allt till och ha egna interna skämt med, som tröstar dig när du är ledsen som du även har roliga stunder med. Och som ser på en gång ifall det är nått.
Det är min majda de.  ♥

En annan rolig person som är jsukt trevlig är tjejn till höger, Sara. Min nyfunna vän ;)
All eyes on me in the center of the ring just like a fashionshow ;)
Har bara snygga brudar runt omkring mig, men vaddå som om man bli kompis med fula eller ? ne nu försökte jag vara som pissie. HAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww <3

2009-10-03 @ 15:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0