11fredag

Först var jag hemma och kurera mig själv. Jag hade bara feber men och lite ont i halsen, men det kan man festa med tänkte jag.
Ethel ringde väl en tusen gånger och tjata på mig, så jag drog till henne. Där fixade vi oss, sen cyklade vi upp till sandvalla till AK. Tjejmys och cider. Sen kom flera and then the party started. Vi körde massa knas lekar som marie förklara men dom var ju sjukt komplicerade (även för mig som går NV). Klockan blev lite väl mycket så vi skulle ner, ingen skjuts och alla hae druckit. och inte måttligt heller. Så jag, ethel och johanna cyklade ner med en cider oh cigg i händerna. Lyckat.
Sen så skulle vi in och då fick jag en tia av en som heter robin som jag träffat 1 gång förut så jag kunde änga in mina och thels jackor i min väska. Kom in gratis gjorde jag också, klockan var elva. Är man nå grym eller.
SHAKEA röv gjorde man därinne också, grymt. Hitta majda med en trevlig kille. Träffa på en masa snygga killar, speciellt X.
Fann en ny homie vid namn Wais =)
sen var det dags att dra hem och då var ag lite väl pratglad i bilen, så alla fick reda å att jag hade en blå bh .. .
kvällen var lyckad. tack till alla babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0