090909

SJUUUUUK!
FUCK IT.
Feber och hela köret, prov imorgon och ingen ork att plugga.
Jag har fått en massa söta sms, och vissa skickde råd om hur jag ska kurera mig. Som t.ex dricka kokt vatten med honung (BLÄ), duscha kallt vatten osv.
Just nu sniffar jag nässprej, addicted, och kollar på nyaste avsnittet av 90210. BÄST!

Btw fick ett knas mejl, undra vem det är .. jultomten ? hah.

Vill bli frisk, för jag har en massa att göra. övningsköra, plugga matte - prov imorgon, läxor, åka till gävle, prov i fysik på tisdag, städa och träna. Jag som börjat med träningen nu liksom värsta bra och så blir jag sängliggandes. jävla fitt virus som alltid ska gå. Och fuck mig som ska falla dit för det.
Och gfesten kan ju jag bara glömma, tänk att sjukan kom så lägligt, när det var gratis och jag var party sugen.


ps. du är mesigare än mesigast.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0