tjuvlyssnat

Idag satt jag på biblioteket och läste lite medans ett par ungar satt några meter bort. Min bok är så himla ointressat så därför lyssnar jag hellre på vad som händer runt omkring mig. De är två killar på 9-10 årsåldern som pratar om en tredje kille.

S - Var e pontus, han skulle väl komma ?
A- Ne han hade ingen skjuts så han är hemma och spelar Cs
S - Den slöfocken, det gjorde han senast jag pratade med han på skype
A - har du också skype ?

Sen fortsatte dom vidare och jag satt där och skratta, asså helt seriöst dom är typ tio och har skype och jag sitter här snart arton och vet inte hur det funkar eler hur man får det. vart är vi påväg eentligen, när tioåringar sitter och chattar med varandra och fjortonåringar har barn ?

Iochförsej så är jag kanske inte världens smartaste, ända tills fysiken idag trodde jag att solen kretsa runt jorden ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0