Sunday morning rain is falling and Im calling out to you

hejdär!

bra morgon, lagom utvilad och inte så mycket att göra.
Jag har sjugit, dansat lite, gjort några magövningar och Fbat.
Nu har jag en låt till musiken, alla ska ta med en låt och sen får man välja vad man vill spela. Jag tror detta blir min förta riktiga preformance inför folk .. 6 pers men endå.
En grym låt är det iaf. Mer får ni inte veta ;)

Snart ska jag ut och gå lite, känns br aidag. Jag vet inte vad det är med luften känns fräsh och jag är lugn inombords.
Kanske borde plugga lite ikväll då jag har världens svårast e prov på tisdag, Fysik. Centripetalkraften och lodrät cirkel rörelse onödigt bullshit.
Hare bra gott folk, denna fina söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0