sen natt/ tidig morgon

okej nu sitter jag här, eller rättare  sagt ligger i min säng med min laptop på magen. Den värmer så skönt. ingen vet vad jag gör uppe..
dagen har bara flygit iväg. jag vaknade runt ett tiden för mammas vännina ringde och skulle leverera mat men jag sa att jag hade fargidlagad mat som mamma hade ställt i kylen. sen kollade jag på oth, det finaste avsnittet på länge. jag fick seriöst tårar i ögonen.
Sen började städningen. tog undan alla grejer och böcker, diskade, tvättade lite kläder. Kollade inte på klockan förens försent, för grejen var den att jag skulle till tandläkaren och sen tänkte jag ta med en pizza hem och käka men jag pallade inte ta på mig och gå ut så jag bad en kompis komma över.
och klart hon gjorde.
Vi satte oss med te och sen kom vi på värsta ideen om att baka. Så det fick bli vaniljbullar.
Sen fick vi finbesök, de satt mest vid datorn och var osociala. När bullarna var klara, efter x antal timmars bakande var de sjukt goda men utseendet ska vi inte snacka om.. .
De drog vid tolv. och nu har jag suttit och kikat melrose place och just nu hangover.
Är sjukt trött i kroppen, och just för tillfället sjukt kissnödig men jag orkar inte flytta på mig och min hjärna går i högvarv.
ne nu ska jag ta en sömntablett som jag så fint hittade i skåpet idag. På förpackningen stog det - vid överdos ring 112. biverkning - dåsighet. Det låter lockande.. .
Jag har ingen annan excitement i mitt liv för tillfället så jag ska tänka på det ..


utifall några vuxna läser detta nu så skojar jag, ingnorera detta inlägg det beror på sömnbrist. Speciellt om de är rektorn, inga droger här inte ;)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0