french connection

hej igen.

sitter här med mitt gröna te, kycklingpastej macka och gör inte så mycket nytta egentligen.
Min franska correspondante addade mig på msn och vi chattar lite, hon är otroligt seg, hon skriver kanske en mening på tio minuter och som ni alla som känner mig vet har ag inget tålamod överhuvudtaget så det är frustrerande. Vi har iaf patat i ca en timme och alla ämnen flyger upp : pojkvänner, skolan, dans och filmer. Det bästa är att hon gillar att festa som jag dåra! hah
Vi kommer ha det grymt nästa vecka.

Jag frågade henne om hon var taggad att ha en främling hos henne i en vecka och hon svara OF COURSE. det bådar gott den här gången iaf!
nämnde jag att hon bor en timme fårn stan med buss, det är ju typ till sundsvall härifrån .. och att hennes pappa är över sträng typ ?
hej nunna noor.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0