du är allt jag tänker på

asså MAT menar jag då såklart ;)

är sjukt hungrig, klockan är 12. jag har varit hungrig ett tag nu men jag har inte pallrat mig upp. Ingen vet varför. törstig är jag också.
Apropå inget så sitter jag på msn med lite trevligt folk och planerar morgon dagen, its going down.
Kan inte berätta så mycket här eftersom alldelles för många anonyma läser min blogg och därför kan de lätt komma ut. men mina närmaste vänner vet iaf =) och det är bara de som räknas

Igår var moogi och pedro här, vi chilla och kolla på film.
Idag var det typ detsamma men med girlsen istället Ethel och marie vi myste, snacka skit och kollade på halva alpha dog och halva ATL. ingen orka mer.


nu ska jag flytta mig några meter till kylen och ta nått, sen ska jag byta dator och kolla på film tills jag slocknar.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0