but now you're gone and you've left me so alone

hej min kära blogg.

sämst uppdatering de senaste dagarna, men ikväll ska jag köra massa inlägg. Grejen är att om jag kommer hem sent och mamma sitter vid datan får man inte bort henne, typ som en höna som värper ägg, sitter hon timme fter timme. min mamma fjortis ? nejnej

men nu iaf ska jag sjunga lite, just för tillfäller sjunger jag james morrison you make it real. Sjukt bra låt
Men jag måste bryta av lite snart känner jag, har en jävla rescension att skriva. HAr inte läst ut boken så lycka till noor






jag saknar dig sjukt mycket nu, prata lite med marie igår om det och de kom tillbaka, käsnlorna. Det vällde över som en storm men jag höll masken för jag vill inte gå runt och lipa. Det känns så tungt för nu har det gått ett år, tiden går så himla fort.
Ditt leende spelas upp i mitt minn som en repad skiva, ditt skratt är också där. Det känns jobbigare och komma ihåg nu för minnena är luddigare och inte så färska nu. Men det är det enda jag har kvar efter dig nu.
En sak är jag säker på, jag skulle ge vad som helst nu för att bara ha en heldag med dig igen, kyssa dig och bara vara när dig. Du var mitt allt och jag vet inte om jag någonsin kommer älska någon så mycket.
min underbaring.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0