yesterday in writing

hejhej !

igår, fredag hade jag som sagt nationella i Ma C. Och det gick förvånandsvärt bra (?) satt där i 2 ½ timme d¨man skulle sitta 4 och jag tyckte det räckte. En grej som var svår var sista uppgiften på första delen, ddn utan miniräknare. Ingen vet vad dom fråga efter eh ..

sen så drog jag och bella till ungdomsmottagninge, och det där har varti det pinsammaste jag varti med om .. hoppas bara inte på de nu annars blir jag besviken.

Vi orkade inte gå in i stan oc affärerna så vi satte oss i guldsmeden istället. Och där kändes det som om det var noors kill dg eller något. 70% av alla killar jag någonsin har strulat med gick förbi x antal gånger. Pinsammast var när johannes kom och satte sig och prata med isabella... då fick isabella skåda tomat noor för första gången.

När hon drog hem hade jag inget att göra så jag drog till hoppes, satt där en stund sen kom jenny, jonna och robin.
Jag bestälde en super meal men glömde att ta bort senap och ketchup så robin agerade gentleman och tog min o jag tog hans som var utan dessa två äckliga saker. usch jag tål inte lukten av senap
Men vi satt där och hade det jättetrevligt och jag fick t.ex veta att jonna och jag hade gått på sammaskola :O
det enda jag fråga henne var ' var jag snäll mot dig ?' och hon bah ' jaa tror det'  HAHA =)

sen jobb och nu har jag lite cash flow som jag ska göra av med ;) woho

Kommentarer
Postat av: Isabella

"då fick isabella skåda tomat noor för första gången."

Haha de har nog hänt fler ggr det.. ;)

2009-05-16 @ 15:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0