vborg och bråk

Igår var jag inte i skolan för jag kände mig bara sämre.
Så D kom hit och överasska mig, och här låg man i sin snoopy pyjamas med svullna bollar till ögon och försökte konversera med henne utan att nysa, hosta eller snyta mig. mysigt värre !

men hon sa att jag behövde komma ut lite eftersom jag hade isolerat mig här hemma så då gick vi ner på stan och fika. Jag tog en glass, inte bra egentligen men whataheck !
Sen skiljdes vi åt.
när jag kom hem vilade jag,och eftersom jag går på pencillin var party det sista jag tänkte på när oflk smsade och ringde stupikvarten.

Valborg firades på håsta med mina vänner, sen träffade vi på mamma och sen stack dom vill köpmanberget och jag visste att skulle jag dit så skulle jag säkert hängt på folket när dom drack och rökte men så blev det inte.
Var med min mamma och syster hela kvällen, och fick en massa samtal av han då han ville bråka hela tiden.

Grälet började med att han ville att vi skulle vara med varandra då jag sa att jag var sjuk, och det var ju ioförsej sant.
Men sen så gick jag ju ut med mina vänner och då var ha skit pissed off och började skrika och allt, och jag är inte helt säker på om han var nykter .. så jag måste snacka med han idag ...

Och jag ångrar att jag ens gick ut för nu har allt blivit värre, dvs mun förkylning.
och så missade jag ssu tåget :/ och så missar jag jobb idag och jag tror inte jag blir frisk tills imorn då v ska till sandviken för en samkurs med ssu. ta mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0