vaknade upp på fel sida

gordorgon bloggen !

vaknade nss efter en hemsk dag / kväll / natt.
Igår gick verkligen allt snett.
Först på stan så skulle jag köpa gladiatorsandalerna, men mina fötter var för breda vid ankeln.
På kicks köpte jag blond färg och brun färg. Mamma hjälpte mig med den blonda och jag satt med den ien halvtimme, tamejfan att inget hände ?! den skulle bleka 4-6 nyaser men det hände inget, sjukt. Kan färg bli för gammal ?
Funderar på om jag ska dit och klaga för jag betalade ju för skiten.

Efter att ha kollat på Spider Man 2 med bror startade jag datan för att blogga lite typ vid 10 igår och så gick jag på toa. När jag skulle ställa mig upp hörde jag världens knak och jag kunde inte sträcka ut min rygg fullständigt. Jag skrek och skrek men ingen kunde göra nått, min mamma jobbade natt och mina syskon är inte precis läkare ..
jag höll verkligen på att dö för det gjorde så himlans ont, jag har aldrig varit med om nått liknande även fast jag brukar få ont i ryggen ganska ofta. 
Efter ett tag kom mammas kompis och hjälpte mig, hon masserade mig och försökte 'klicka' tillbaka ryggen men det gick inte så bra. Sen så lade hon en påse ( jag vet ite vad det heter, men aja ) med hett vatten under min rygg och så somnade jag.
Och folk blir chockade när jag säger att jag ska tatuera mig ? Om jag gick igenom smärtan igår ganska bra då klarar jag en liten tatuering också även fast jag är världens mes.

nu : frukost / lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0