prov på prov i prov

meen HEEEEJ bloggen !

längesen sist, men somsagt så har jag virus på min dator at home så därför blir det mindre uppdateringar äbn vanligt.
men nu sitter jag här i skolan då, och klassen fick nyss utbrott på vår lärare då hon och hennes nvarvbetskamrater har beslutat att omprovs tillfällen kommer att ske under v 23 och 24. De flesta i vår klass har ju den sk provsjukan ganska ofta och därför blirn lärarna ganska pissed off då dom får skriva ca 3 - 4 olika prov.
 De har ju lite rätt, men endå tycker jag att om man har missat ett prov så ska man själv få gå och diskutera med läraren och komma på en tid som passa dom båda.
orka inte kolla så mycket på hur mycket jag har missat.
ja justja imorse klev jag in på biologin och då visade det sig att jag skuelle göra prov kl 8 och jag som fick skjuts av minb mamma kl 7 imorse blev hur förvånad som helst. Hon vart väl lite sur, men endå så är det ju mitt val och mitt betyg så jag förstår inte varför hon påverkas så mycket av det ?

äyäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0