the guy

ÅH!

drömmkillen ( typ ) bor långt åt helskotta. Shit, söt var han och framåt och flörtade och prata och smekte mig ... ehm och så fick jag kram.
Ne, eftersom jag är singel tycker elin att jag är som en killmagnet fast med motsatt effekt, (?) att jag dras mer till alla killar.  ehm fast så var det innan också .. ALLTID. Men nu mer än vanligt bara.
men hur gör man när man känner det på en gång, att det klickar ?
har aldrig varit med om det oså men det var en skön känsla.

just nu tycker jag om att flörta, kanske har märkts på jobbet och jaa lite överallt Men det är våren och sommaren och solen och värmen .. åh !

En kille har aldrig gett ett sånt där positivt intryck på mig på bara fem minuter och det kallar jag love at first sight, men grejen är den att jag inte är kär eller nått sånt men jag gillar känslan jag har just nu.. pirrimagen



såhär vill jag känna hela tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0