svammel svammel

he bloggish !

idag har det inte hänt så mycket, så fyllo elin du missa inget ;)
sprang runt och flumma med isabella hela tiden. Sen så hade I världens sämsta ursäkt. eh que ?
på historian satt vi mest och pratade om tatueringar och jag tror jag vet hur den ska se ut. Gaddningen kommer ske någon gång under augusti / september. Men är det billigt i frankerriket så gör jag det där !
Medan hon hade prov satt jag och plugga för jag vet att jag inte kommer göra det så mycket här hemma. Men det gick förvånansvärt bra. tummen upp för det
Sen drog vi på Öb och handla godis som är ett måste då vi har prov i 4 timmar imorgon .
sen --> stan, jag behövr vita leggings så vi sprang runt överallt lindex, kappahl, hm har jag letat på förut., Men sen hittade vi dom, dom perfekta, ribbade och cremevita. bra. Dom ska bli inhandlas så fort jag får cash.
Apropå cash måste ringa chefen och fråga om jag kan jobba imorgon ..

nu sitter jag här med akon beautiful på högsta volymen, älskar den.
Den har jag när han ringer mig <3 åh

Magen skriker, jag måste laga nått ingen är hemma så det får nog bli kyckling ? kanske kyckling wook ? mumma. sitter här och dregglar så jag borde nog gå och laga nått, ibland har jag märkt att jag kan t.o.m bli mätt av lukten av mat. Det kankse heter os ?

äyä 

bilder på hur jag vill ha min tatuering kommer sen

/ N

Kommentarer
Postat av: ELIN

Haha men du :P Ja gick inte ens in , åkte in till stan men vart inte som planerat .. Får berätta de sen (;

2009-05-15 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0