säkerheten gör först

Idag fick jag en kommentar av min kompis som går samhälle, det var att 75% av min klass ser lika dana ut. Och ja det har hon ätt i för det har jag märkt för längesedan men att en från andra sidan skolan märkte det, det bevisar bara att jag inte är dum i skallen och att dom inte har nån smak eller egen stil alls.

Men för att klara sig i vå klass, med den gruppen så ska man ha en randig tröja - den ska helst vara mörk blå eller svart vit randig.
Jeansleggings - helst dom från gina som smiter åt som bara den och som inte har fickor.
Converse - All skor. Funkar i skolan och i vardagen why not. Och så finns dom i alla möjliga färger och mönster. Men för att verkligen passa in i just den här gruppen så ska man ha svart eller vita.
Och så får vi inte glömma att håret antingen ska vara som en stor bulle mitt på huvudet à la lilla My eller så ska luggen vara flätad.

Japp det här gänget vet verkligen vad play it safe betyder vid det här laget.
Det är tragiskt att ingen kan bara komma och bryta mot normerna, verkligen tråkigt :/
Det kanske därför A. pz har lite svårt med namnen, just för att alla ser likadana ut.




Kommentarer
Postat av: ELIN

Tur att nån inte är som dom iaf (: <3

Men har man inget självförtroende så måste man likna alla andra för o vara säker på o inte få nån kommentar .. Haha shiieet

2009-05-07 @ 18:13:30
URL: http://elinmaarine.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kanske "playar it safe" eller "the whatta hell you mean, yo" men "shit to the hell" vad mycket "crap we give!"

2009-05-13 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0