not red again

hej bloggis !

var lite glest med inlägg idag p.g.a att jag stack diret imorse och jobbade.
sen drog jag på karneval som jag trodde skulle vara kul men den var ganska lame .. dvs. inte så mycket att se.
Gick runt´på stan lite efter saker, prövade gladiatorsandalerna jag vill ha men mina fötter är lite för breda för dom. fuck
Och så köpte jag lite smått och gått som linnen, hårspännen och strumpor. Och justja hårfärg.
Ska färga håret idag tänkte jag. Jag stog och velade hur länge som helst bland färger. Det stod mellan mahigny brun som är lite mörk brun emd en snydda rött i. och vanlig choklad brun.
Jag har haft lite rödaktigt hår så jag köpte vanlig brun och blonderin. Och jag hoppas för guds skulle att det blir bra, för jag är less på min färg men samtidigt vill jag inte förändra alldelles fööör mycket.

men vi får väl se hur det blir nu ska jag kolla lite på film =)

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0