noors next bikini is .. .

Min bikinisearch är över tror jag, jag orkar inte vänta mer.
Jag har varit på jakt efter en guldig, hittade en på HM men den var lite för fake lookin' så jag köpte inte den. Sen hittade jag en annan skit fin på HM, en mönstrad brun bandeau och självklart så finns min storlek aldrig. Sen när vi var i stockholm fanns den inte överhuvudtaget. Nu har jag lessnat så därför ska jag klicka hem den från shopen imorgon, mycket enklare det !

Men sen fastnade jag för en i ellos tidningen, en cerise och neongrön sjukt snygg till brännan, ja men den skulle promt vara slut också...

Jag har iaf hittat dessa två fina på åhlens som jag tror jag ska inhandla imorn ( är stan öppen då? ) och sen beöver jag köpa ett par vita leggings till alla mina fina ljusa sommar tunikor/klänningar som jag fått på posten. Och så ska jag nog köpa brillorna jag såg på MQ. det blir nog bra de







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0