justice will be served

hej bloggen !

idag lämnade jag och hanna in ledarskapen, och det känns som en stor tyngd har lyfts upp från mina axlar - en sak mindre att göra. eller rättare sagt två saker, gjorde ju biologi prov igår.
Lite har jag kvar än-  Två bokrecensioner 4 prov och 2 uppgifter. Men det klarar jag!

Annars sitter jag och är skit pissed off på chefen inne på kicks. Jag gick dit och klagade, hade kvitto och allt, tog det lungt man vill ju inte skrämma henne genom att vara en huligan. Och då sa hon att det var mitt hår det var fel på och då sa jag att det var orättvist att sälja en produkt till en kund när den inte fungerar och då sa hon att det är en påhittad värld jag lever i om jag trodde allt var rättvist. bitch.

Har inte så mycket att säga nu.


bella om du läser detta- jag orkar verkligen inte idag, deppar ihop snart. Vi tar det en annan dag, puss


rightnow = skriva recension !

Kommentarer
Postat av: Isabella från bäääschöö

Hoppas du mår lite bättre nu iaf. :) <33

2009-05-27 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0