inside my head

jag mår illa
det känns som om ett barn i min mage sparkar mig hela tiden
jag får ångest när jag tänker på att det är mindre än två veckors endast skoldagar kvar
men endå fylls jag av en enorm lycka när jag känner att the end is near
Jag vill att det ska hända grejer men jag vet att jag måste ta tag i det då
jag vill ha green eyes här och puss på, men då måste jag säga de .. . fegis
jag vill känna att jag gör nytta här i världen för annars kan jag lika gärna gå och dö
och jag vill känna att skolan är nödvändig att kliva upp för att gå till varje morgon
Känslan av att jag uppfyller nått finns inte ?
känslan av att jag förgyllar någon annnan finns inte
känslan av att jag är bra finns inte
tomt
noll
inget
blankt
depp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0