great feeling

hej !

Igår när jag gick hem så kändes det så konstigt eftersom jag inte tog med något att plugga på ... SKÖN KÄNSLA !
Dagen har gått gasnka fort på franskan så ska man skriva om nått och de flesta valde städer, jag - annecy som vi var i i höstas. Sen så pratade vi betyg och jag hade tt klart vg men hon vågade inte sätta ett mvg. Ja men det gjorde inte så mycket eftersom jag fick reda på at jag hade MVG i historia. Tur att jag fick det eftersom det sista momentet för att uppnå det betyg man vill ha är att göra ett muntligt prov på allt vi har hållt på med, typ 5 olika epoker. tack kääälle

Vi var nyss på estets slutkonsert och den sög balle, sjuk dålig. De hade bara lugna tråkigalåtar som man aldrig hört ..

Nu ska jag sluta skriva och läsa bloggar, måste läsa trafikläxan som är på 13 sidor, najs.

hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0