good friends don't grow on trees

igår när vi satt och snacka kom han upp i tal ganska ofta.
Det är många som säger jättemycket knas nu och jagvet inte vad jag ska tro, för jag trodde inte han var sån.
Sara berättade också en massa saker hon brukar se han göra och säga och jag blev helt paff.
Saker man inte gör när man är i en relation, och jag vart lite ledsen där eftersom jag verkligen gav allt in i sista sekund men det visade sig tydligen inte vara värt det för han.
Jag ska inte tänka på han mer för han är en asshole, and still is.
JAg hoppas han får nog av de där fjortistjejerna han umgås med för det är de enda han kommer få tror jag ..
Efter att jag och sara hämnats.
Jag och han är verkligen på samma nivå så vi har kommit på en massa att göra och det kommer vara BÄST!
Vi har kokat ihop en massa ideer men jag ska först åka utomlands och njuta av solen och värmen och sällskapet och fransmännen innan.
Att jag och hon hade så mycket gemensamt visste jag inte förens igår, hon är verkligen värd <3.
Jag ska troligtvis vara med henne senare idag om jag blir klar med pluggandet först, och sen ser jag crazy yt håret står åt alla håll och kanter, mascaran har bytt plats ifrån ögonfransarna till kinderna och jag gå runt med trosor.
Fix är inte så viktigt har jag märkt nu när man inte har en man att träffa på varje dag. Men ifall man skulle springa på nån speciell, t.ex. J så vill man endå vara lite fixad ;)


nu måste jag fortsätta skriva, håller på att koka här asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0