good food at the meeting

hej bloggen !

sorry att jag inte uppdatera igår men jag gick aldrig hem.
först skolan, sen träffade jag en vän, och sen möte med ssu.
Igår var det första gången någonsin jag var inne på brandgaraget, sjukt konstig jag som hade lovat mig själv att inte sätta min fot där någonsin. Men det var ju för ssu's skull och sen så var de dom som betalda och inte nog med det fick alla blattar ragg typ. först var det en EU kille som pratade i några minuter sen var det en tjej som sjöng om tjejer och hon flörtade lite med matilda - vår ordförande ... hahah jag och lava ville slå vad om att hon skulle fråga om matildas nr men sen när vi pratade med henne visade det sig att hon var 35 ! så nejnej
Det kom också en ståupp komiker från el stockholmo , blatte såklart KURD för att vara mycket exakt ...
Han var fett skön och rolig man höll på att dö av skratt hela tiden
Efter att han stått uppe på scen pratade vi lite med han och så såg vi hans fiiiina stil bil. Lava ville ha hans nr och han sa att vi skulle adda han på fb.

Ja det där var en samman fattning av dagen =)

bilder kanske sen.

matte nu med favorit läraren tore =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0