full rulle

just nu skriver jag tal.
Om jag inte sagt det föut så ska jag representera moderaterna i en debatt på måndag. Ämnet är genmodifiering och kloning. Min grupp har vrekligen varit lata och inte gjort så mycket det enda nyttiga vi gjorde förutom att äta på alla lektioner (haha) var att skriva till två stycken moderater.
Den ena svara och sa att han skulle skriva ett vettigt svar under dagen men han var fan säkert en segstockholmsnobb med backslick! Det har gått tre dagar och han har inte svarat än så nu får jag hitta på lite själv eftersom det är jag som ska tala. roligt va ?  ehne

Men det går faktist ganska bra, läser lite ur deras ideologi och sen har jag kollat runt lite på sidor och jag tror att det kommer gå bra det här.

Andra saker att se fram emot den här veckan är 4 mysprov.
historia - antiken på onsdag, jag ska sitta själv med vår lärare och göra ett muntligt prov och han som inte kan ha ögonkontakt med folk ..
trafik - på hela boken på onsdag. Fast det positiva är att det är mer förnuftiga saker som man endå skulle ha förstått utan att ha läst boken och att alla sidor är typ fyllda med bilder.
Kemiprov - när provet egentligen var så råkade jag plugga på fel kapitel. Det är jag i ett nötskal. Torsdag

Fysikprov - en sak jag är glad över är att jag gjorde alla uppgifter på lektionerna tillsammans med bellsan så jag har inte så mycket att repetera nu, skönt att inte ha allt dagen före. Torsdag

Hemprov i biologi och kemi - jag har inte kollat på frågorna och jag ska lämna in det på fredag, låter lovande när jag har fullt upp hela veckan.



Nu ska jag bara fortsätta och vara duktig och skriva klart möss & människor så jag kan kolla lite på hemprovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0