friday i'm in love

Fredag

först så va jag på ksolan, as usual. Sen S slutade jag två eftersom jag inte har nå ival. Så jag sprang runt skolan som världens galning efter en kompis och så hittar jag inte na ! sukt jobbigt. så jag drog ner till hoppes där M bjöd mig på lunch, så vi satt där i typ åratal och prata om allt och alla och så bestämde vi oss att gå på Happyville - dansuppvisning.
Vi kom in gratis eftersom jag har mina kontakter 'blinkblink'
Kvällen stjärna var Linnéa, sjukgt grym dansare och skådespelare. Hon var med i typ alla nummer och det var väl cirka 10 st ? så så många danser dansa hon under 3 kvällar.
Och sen kom breakarna, och då var det en sjukt söt kille som hette sandor som dansa. Jag och Amina ba flippa och så sen kom han och en gemensam kompis till oss och så stod vi där och snacka. Söt kille men för kort och sen har jag ju ... =)

Sen skulle dom tydligen festa och jag ba nej, jag ska hem för jag skulle upp tidigt nästa dag. Och tidigt var ordet minsann !
Men de hade tydligen stuckit till dansstudion där de skulle övernatta och dansade ..

äyä och sen trr N att han är något, men han är bara en lillskit här i hudik som sprider falska rykten om mig och en tror att jag kommer ödsla tid på att gråta över dom. Men du, du ska ha klart för dig att jag tar ingen skit.

lördags drama skriver jag om snart .. de är mycket ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0