free falling

You're barely waking
And I'm tangled up in you

I'm open, you're closed
Where I follow, you'll go

I worry I won't see your face
Light up again
Even the best fall down sometimes,
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind

I somehow find
You and I collide

Even the stars refuse to shine
I'm quiet, you know
I've found I'm scared to know, I really am


vet inte om jag ska skratta eller gråta ?
vi försöker inte ens
det tar bara slut
som att falla ner från en skyskrapa utan vingar och utan någon peter som hjälper en
vad göra ?
det är väl för det bästa

förlåta
glömma
gå vidare


jag kan inte ens komma till första steget för det här är alledelles för stort för oss båda
men om man inte klarar ett hur ska man klara två och tre ?

jag ser inte någon framtid såhär, men jag ser inte heller någon annan utväg.

jag älskar dig nu och föralltid, även fast du inte är här med mig nu så är du en del av mig och kommer alltid att vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0