Europadagen

Lördag

Klev upp omänskligt tidigt för att hinna med tåget som skulle ta Ssu till huvudstaden. Vi skulle tillbringa dagen med att lyssna på semenarium om Europadavalet den 7 juli.
Det blåste lite granna och jag fick skit ont i huvudet efter resan eftersom jag lätt blir åksjuk. Sen så hade jag inte min pollenmedecin så de slog mig dubbelt.
Vi träffa vår partiledare, Mona sahlin och knäppte kort med henne samt Margot Wallström som var något i Euparlamentet och som var bosatt i Bryssel. Sen var det typ en vakt som typ försökte flörta med oss (?) och sprang efter oss typ.
Åh jag åt världens godaste muffin.

Matilda blev lätt gnällig efter ett tag och ville därför gå och äta, så det blev en väldigt fancy kina resturang. MAten var sjukt god, och de hade räckt för hela afrikas befolkning typ.

Vår ordförande Matilda tyckte inte att det var någon ide med att springa tillbaka till kultur huset och lyssna på mer tråk. Så vi fick chansen att shoppa loss, och jag hitta ingenting för att vara ärlig. Men iochförsej var jag kanske inne på tre eller fyra affärer, men det var för att vi hela tiden skulle springa och leta efter nån typ.

När Seher fick tag på kameran släppte hon ingen katt förbi, hon sprang och knäppte på alla jävla snyggingar i sthlm och ingen brydde sig typ. Vissa var verkligen MJAOU
Och så kommer matilda och säger typ, men han då till en svensk, hon mena att han var snygg och då skulle seher förklara att svenne katter är genomskingliga för våra ögon. Dom syns inte... hahah kulikul

Sen köpte vi jordgubbar och satt på Segels torg, inte sergios hahah, och käka och myste i solen. tills tre killar kom och störde sig . ingen vet , no lifers, men kul att playa lite lix.



Matilda njuuuuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0