då tar vi oss ett dopp, PLOPP

hej bloggen !

idag hände det inte något speciellt. Träffade på en söt kille på skolan som var vääldigt framåt men sånt gillar vi även fast jag belv väldigt paff ..
På gympan spelade vi kubb och volleyboll .. väldigt ansträngande. Avslutade med en omgång bränboll också.
Solen stekte som fan, våra klasskamrater var bara lite ifrån att springa omkring med trosor ocg BH. Det där med att dra upp shortsen så långt du kan, samt stoppa tröjan i bh. Vary tasty (Y)

Sen följde jag bella till busstation och då kände jag för att vara sportig (?) så jag lämna mina grejer på hoppes oh sen drog ja en rinda runt lillfjärden. SJUKT VARMT ! det var nära att jag flera gånger ville hoppa i vattnet för tt svalka mig. Tur att jag hejda mig själv..
Sen drog jag tillbaka på Hoppes och polarn fixa big meal till mig, så rundan kändes lite onödig endå. .. .
och att ag tog bussen hem var inte heller så smart...
Och smartare var nog att jag drog på Ica för att handla nått gött inför pluggningen...




det blev detta och en banana så det är ett plus.


Värt att tilläga att jag hatar att jogga runt och runt så att jag ens sprtang idag var ett framsteg ....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0