can you handle it

jag har tusentals ursäkter för att må såhär dåligt, vara sur, tråkig, likgiltig och allmänt bääiz.
Några av dom är min otroligt stressiga vecka (btw så känns det som om jag har sagt det i en månad nu men det bror på att vi har jaft så otroligt myket nu) med start idag då jag hade nationella i Engelska, uppsats skrivning. det gick ganska bra, valde första och skrev på bara. Men om jag höll mig till ämne vet jag inte .. eh
Imorgon - Kemi prov
Torsdag - franska läxa som alltid brukar vara sååå svår
Onsdag - Läsa klart Egalias döttrar som total suger, börja skriva rescension
Fredag - Nationella Ma C, lämna in idrottsuppsatsen, lämna in en gammal uppgift

Och mitt humör blir inte bättre av surkärringar som omringar mig.

Men du är underbar <3

love my life just nu liksom .. eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0