blue

hej ! sitter på biologi / kemi lektion nu
bajs tråkigt
vi gjorde någon torrlabb för att se vem som hade gjort ett brott typ ..

men annars så kan jag inte skriva så mycket hemma eftersom vår dator har fått virus nu igen, less man blir. Kan ingen data nörd komma hem till mig och fixa de ? önska jag hade dexter vid mig haha

och så tänker jag på J och på hans fina ögon .. mhm
han kommer till jobbet på fredag, löngtar sönder nu alltså !!
men varför vet jag inte

btw så ska vi debattera i genteknik och ajg är moderat , lillkul. Det måste jag säga till matilda sen också. Grejen är att om man vill ha ett bra betyg i det måste man vara påläst och verkligen vara övertygande och det är jag rädd för att jaa inte kommer att vara . men ja ska sitta lite med felix för han är verklgien moderat och se vad han tycker och tänker ;)

pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0