blacklight

hej bloggen !

sitter och skriver det sista på min svenska recension nu.
har varit en ganska okej dag, har haft lite "luftiga" lektioner dvs vi vfick inte så mycket att göra. På engelskan hade vi nationella och det gick mycket bra (Y) pratade på så jag hoppas på det bästa, vi får tillbaka allt imrogon och jag är lite nervös inför hördelen. Men det gick säkert bra, kommer ju inte precis sänkas.

Och nyss så kollade vi på vårt lysbakterie koloni och det lös skit mycket och bra. Sjukt coolt.

annars gör det jätteont i min mage, fick i mig lite fisk på lunchen men den vill liksom inte släppas. Magen är lite uppblåst och det gör ont, jag vet inte varfölr de har blivit så heller ..

kanske händer nått spännande i helgen, vem vet. ;)
måste sluta vara så envis bara heh


nu måste jag fortsätta skriva !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0