behind green eyes

sitter här på skolan och fösöker skriva lite på min ledarskaps grej. Det går ju typ jaa ingen vet, men det var en fett svår uppgift då jag typ inte ens vet vad ledarskap omfattar egentligen. Och det blev inte bättre av att när jag valde mobbning så hade 90% av klassen redan valt att skriva om det så nu har jag valt något nytt som t.o.m läraren vart överasskad över att ingen ens hade kommit på det. men är man bäst så är man ;)

min sweetie fick gå själv idag men jag tar igen det någon annan dag, men synd att jag kom typ 5min försent endå. Det är roligt att prata med honom och så har han så fina ögon också. Gud vad jag tjatar om dom... eh

nu ska jag fortsätta för att sedan åka hem och... det får ni veta sen ;)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0