090531

hej bloggen !

igår blev det lite för mycket för en vän till mig och det kändes sjukt att stå och kolla på liksom.
Vi grillade och ahde det trevligt, kom på fler ideer om hur vi skulle hämnas och sånt. SKit kul.

Green eyes var sjukt söt igår och pratade sött och jaa jag vet inte vad, han åker bort nu och jag vet inte vd jag ska ta mig till. Varför gjorde han så precis innan han åkte iväg ? fysjutton
Men en sak vet jag och det är att jag är lite för naiv och måpste ändra på det lite, annars kan vem som helst utnyttja mig. Undra om det finns nån sorts träning på det ?

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat ute på balkongen samtidigt som jag fått lite färg. Fysikprovet känns som om jag kommer klara med ett vg förhoppningsvis ett mvg men jag satsar egentligen inte på det i betyg men det skulle vara grymt endå. Tur att jag har det lite lättareeoh chilligare i fysik, eftersom att jag förtuom det har en massa annat skit att lämna in ochg göra denna vecka . skjutmig

men nu ska jag leka snobb lite granna och skriva tal.

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0