utbyte

justja, idag fick jag veta lite om min blivande fransos.
I höst åker jag till frankrike - Annecy igen. På ett utbyte med skolan.
Förra gången fick jag en bitch så jag hoppas den här tjejen är lite annorlunda ?..

I hennes application står det
Gillar : rock, hiphop, salsa, dansa, resa, musik och shoppa.
Det känns som om hon är en liten kopia utav mig HAHHA för exakt så skrev jag och är jag.
ogillar : insekter. BÄST! jag med hahaha

känns som om jag kommer trivas med henne, hon heter fanny och är 92 .. Trkigt att hon är 92 för när dom kommer hit har hon inte fyllt arton än och tänk om jag vill gå ut ? äsch vi fixar det sen, jag kom ju in när jag var sjutton så det ska nog fixas. Btw så ska jag nog tut på stadt på  fredag också. Bra att ha kontakter ju ;)


förövrigt sitter jag och tjockar mig som jag gjort typ hela veckan. Inte bra. Om jag räknar hur många chokladkakor jag köpt den här månaden skulle det mätta halva afrikas barn.
men choklad är gott, jag tänker tyvär inte vara som andra storbloggar och banta och skit. Sånt pallar jag inte, inte för tillfället iaf. Man lever bara en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0