studenttåget

aaaah! vilken känsla alla studenter måste ha haft igår. Att gå ifrån glysis och ändä till borgaparken sjungandes på en massa studentlåtar samtidigt som de håller i deras plakat.
Jag och isabella började planera igår hur vi ville ha kläderna och plakat samt vilken bil vi skulle cruisa runt med.
Men vi får vänta ett år och jag hoppas för guds skull att det inte går i snigelfart och att jag har skolork.


NV!!!

Islam och hans klasskompis =)

Amina sweetheart <3

Smart noor hade glömt att ta med sig minneskortet så det blev inte så många bilder då kameraminnet är litet. Men jag har en bild och den är super mysig, för snygg för att visas här tyvärr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0