sista fredagen i skolan

hejhej !

sitter på skolan. har egentligen möte men glömde mitt kuvert och har en massa annat att göra plus att jag inte är ett big fan aóf david så.
Men nu ska jag jobba som fan med gentekniken och göra klart den för idag ska den lämnas in och jag har inte så lång tid på mig. Kl halv fem drar jag med bussen till söderhamn närmare bestämt vadtorp på kurs. KJommer bli grymt för brudsen drar ju dit. Och så hoppas vi på fint väder i helgen också =) plz
Och nu kom jag ihåg att jag måste handla in gosdaker till helgen, klarar mig inte utan chooklad. Och jg ska nog köpa den nya marabou exclusive som bara finns ett tag. Vet inte om jag vågar, jag är ganska mesig när den kommer till förändring osv. Brukar alltid fråga mina kompisar vad dom tyckte haha men samma med marabou amigo, degestive, helnöt och så den nyaste fantan. Ibland är det bra att ha vönner med lika smak som en själv.

förövrigt är detta min sista fredag i skolan som tvåa. När jag börjar till hösten igen är jag trea och kommer längta som fan till studenten och det som hänger med det.
Och så är det sämst att vi har avslutning på torsdag på förmiddagen och sen så måste vi gå på de två sista lektionerna efter lunch. Historia kan ta sig, varför vill han att vi ska hålla på med frågor och sånt sista lektionen.



ne nu back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0