nu är det slut, tut

hej bloggen !

idag är jag inte längre en tvåa, utan idag fick jag sommar lov. FINALLY !
fast det kändes inte som sommarlov för det är inte precis sommrigt ute ^
igår var jag med en vän. Han var jättegullig och vi pratade hur mycket som helst . Han är ganska rolig också hahah konstigt men sant. Och så är han lite retardig men det är det jag gillar med han ;)
det blev ganska sent, åkte dit runt två och kom ganska sent, och jag som hade lovat en annan att fixa med hennes dator och stuff. men det ska jag återgälda på nått sätt

annars hände inte så mycket igår, hade historia prov fick mvg stolt. Sen har jag inte orkat prata med lärarna om betyg men jag vet typ vad jag har. Fick nöja mig med ett vg i kemi men jag sikta inte på nått annat så yäyä. Min genteknik uppsats var skit bra sa läraren men han är så himlans petig så han kollade på teckenssnitt och indragningen på sidan. fyskäms. Men jag är nöjd med hu det ser ut i min studeiplan, det kunde ha varit värre. Har inte så många g'n och det är de jag siktar på (Y)


nu ska jag käka real food, motsatsen till vad jag har tryckt i mig under förmiddagen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0