panicfreak

Vaknade upp imorse av att mamma packade sin väska.
Hon ska till jönköping imorn och hon har redan packat klart.
Det enda jag har gjort är att ta fram det jag vet jag ska ha med som kläder, underkläder och hudvårdspartiklar. Och det är ju endå jag som ska åka utomlands.
Men såhär har jag alltid varit innan en resa, kanske för att det är mamma som har planerat allt och köpt biljetter osv men jag har aldrig blivit speciellt stressad eller haft resfeber eller liknande. Jag överlter det till mamma för ni ska verkligen se henne hon har världens stress-ångest-feber-skit  jagvetintevad noja. Hon kollar biljetterna sjuttioelva gånger och sen kollar hon på klockan som om hon vore hiro i heroes och kune stoppa tiden. Sen försöker hon hela tiden räkna ut hur lång tid vi har på oss att göra diverse grejer. Speciellt ifall tåget eller bussen är sena, ohoo då vill man inte ha nått att göra med henne. Då är det bäst att knipa har jag och mina syskon märkt.
Tack godegud för att inte jag har ärft den genen.

Men som sagt jag är inte stressa överhuvudtaget, är det normalt ?
alla håller på och packar en vecka före, checkar av allt och jag vet inte vad. Men här sitter jag med min väska halvt öppen och kläderna lite överallt, och chillar.



peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0