I'm still alive

hejhej !


ni får ursäkta om bloggen har stått still nu ett tag, men jag gå verklgien igenom en fas man behöver ha upplevt i livet. det är lite jobbigt då och då när det kommer upp vissa saker och sånt. men annars funkar det. Vet inte hur många sms jag har fått angående hur det är och så, jag vet att ni läser detta nu - sjukt gulligt av er. puss ni betyder <3

jag har gjort nästan allt i skolan, har bara ett prov att göra på tisdag eller onsdag eller jaa nu vet jag inte vilken dag det nu var. Sen är jag fri. Den här veckan som kommer är skön, nästan inga lektioner - slutar på torsdag och massa fika och sånt som gillas liksom. Party på fredag dåra (Y)

Tänkte bara skriva lite för att berätta att jag lever och att det är faktist bra med mig, och nu ska jag storstäda mitt rum innan jag drar till frnakrike om en vecka. Kändes bäst att göra det den här helgen för nästa helg kommer jag vara så upptaget med friends, party and fun. Och så packa såklart.
så nu ska jag skrubba, damma, borsta, byta lakan osv, skura golvet så att det luktar sjukt gott efteråt och så att jag kan andas. Känns lite täppt nu om kvällarna =)

skriver mer sen sweeties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0