grenoble

hej bloggen oh hej sverge
*har ar jag da och det har snart gatt en vecka har. sjukt underbart men det skulle behovas ite mer sol da det har regnat och blast i helgen. Igar fick vi ANTLIGEN den efterlangtade somnen som vi gatt och behovt, att sova nio timma har aldrig varit sa underbart.
i onsdags vkna jag inte upp  i min egen sang utan hos wil och ja det var val mys. Men med tanke pa att det var isablella som stog i dorren och knacka sa forsvann kanslan ganska snart och ersattes av en neros kansla. som tur hade det inte hant natt .. .

i fredags var vi pa festival och det var sjukt bra. forst var det nan rockrupp som var super ba aven fast jag inte fatta natt s stog jag da och hoppa sonder. Sen kom det en techno grup som hade klatt ut sig till nrdar och de var fan bast de spelade till och med hiphop men ofc med remixer. klockan hav fyra tyckte vi att de var tid nog att dra hem men da traffade vi pa ett par grabbar som ville ut pa n bar sa vi hangde sjalvklart pa. Nar klockan slog fem var vi hemma i varsin skon sang och sussade efter en taxi resa pa tva hundrq spann och en stukad fot.

btw har jag redan tagit en drink och klockan ar ett ? vad har hant med mig egentligen ?


hej sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0