grenoble 9

hej bloggen

idag ar jag sjukt bakis om inte annat ocksa ..
igar var det verkligen sent men kul.
en sak va lite mindre kul och det orkar jag inte skriva har for jag vet att fera laser detta och att det inte skulle bada natt gott. men jag mar skit, inombords. jag har aldrig kant sahar sedan jaa ingen vet .. det kanns som ngon har slagit det sista andetaget ur mig och att jag sitter och kippar efter luft.
ne jag behover mina vanner, dom skulle nog forsta. jag behover ocksâ karlek for det ar det finaste och jobbigaste har  varlden. men om man inte har dom jobbiga stunderna kan man inte se framemot till de braa stundern. Allt skulle bara vara gratt och trakigt sa ibland ar det bra med motgangar men den jag har upplevt nu ar den fulaste forman av svek.

men de blir nog battre under dagen, en som jobbar har hjalper mig igenom de. fett gulligt enda jag kanner knappt henne och hon ar da den gulligaste jag nagonsin har traffat.

nu ska jag "jobba" och sola for idag ar det typ 40 grrader uta i solen. skona vi ar som snodde lakan fran staderskan och lade dom ute for att ligga pa dom. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0