ihaveto - list

sitter och hjälper lavas syter med fysiken genom msn. Skit gullig tjej.
Jag hjälper så gott jag kan. Just för tillfället är det inte så himla svåra frågor men jag väntar, snart kommer mvg kvalitet frågorna som jag inte alls kommer kunna.

borde läsa igenom historian känner jag, det är mitt sista prov detta år.
Andra saker jag borde göra är att sluta äta godis och choklad, ta upp resväskan ifrån källaren och preliminär packa, diska, noppa ögonbrynen, fixa nagellack, inhandla ett par jeanshorts, prata med gullet, köpa klänningar, köpa tjej nördvändigheter inför france, färga håret, klippa håret, träna, jobba och festa.

Det sistnämnda hr jag tagit det lungt med de här senaste veckorna för att festa gärnet utomlands. Men på fredag spricker den planen utgång (Y) woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0