Blackout

godmorgon

Rubriken förklarar natten.
Gårdagen började lungt med examen och sen mötte jag isabellus på stan och där inhadlades rosor till studenterna. Även att vi hann, för inköpen var verkligen i sista sekund. Boxtavligt talat.
Isabellus såg X men jag letade som fan och tillslut hittade vi denne.
Jag gav en ros till min ordförande också, som var lite påverkad ^^ haha
Sen mötte jag kaddi och hennes vän och vi drog vidare mot öster och aminas studentmottagning. Sjukt kul.
Senare drog vi ner mot staden, aischa åkte hem så det blev bara jag och sara. Vi drog på skutan men där flörtade en kille alledelles för mycket så då drog vi och satte oss på lillfjärden av alla ställen. Polisen åkte förbi tusentals gånger ..
Sen hem för att skynda och fixa. Drog upp mot håsta och där var det verkligen drag.
Hamna på nått konstigt sätt på maln sen fick jag skjuts hem av nån snubbe .. . intebra
nu har jag världens huvudvärk och jag är spyfärdig.
Men jag måste städa, det kommer tydigen folk till oss senare .. usch
och sen ska jag kolla på balen.

hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0