amazed

Maybe I'm A Girl And Maybe You're The Only Man
Who Could Ever Help Me
Maybe I'm Afraid Of The Way I Leave You




åhgud vad jag vill ha O.C maraton nu. Det var min favorit serie när jag var yngre, fast jag tror fler än jag gillade den. gud som man gick och längtade till onsdagskvällarna då det var efter att man kollat på top model. Sen bytte de dag till söndag då var det inte lika kul längre, det var precis efter att marissa dog för å vart det färre tittare.

Det här klippet gråter jag jämt till, det är så sorgligt. Ryan lämnar marissa för att ta hand om Theresa i chino som väntar hans bebis. Och så precis efter sårymmer seth till luke. Men det är verkligen en sorglig låt och en sorglig stund. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0