studier

okej, jag vet att jag är galen som tänker på skolan nu men jag vill vara steget före och veta vad som pågår.
Därför har jag kollat på mitt schema och det ser fördjävligt ut vissa dagar, men vissa dagar ser det riktigt bra ut - fredagar då jag bara går någon timme. great
Min franska och Enelska C finns inte med och sen har jag fått miljökunskap och det har jag inte valt, men resten av klassen har det så jag tror dom drog alla över en kam och lade in det. Jag kommer nog ta bort det också, jag har ingen nytta utav det senare. Det är tre pass, ett på måndag eftermiddag som gör att jag slutar tre istället och ett på onsdag innan franskan så jag får en håltimme och ett på torsdag, det är ifall jag tar bort ämnet och det lutar mot det.



Annars tror jag att jag har kommit på det, det jag vill bli ungefärligt. Jag fick världens snilleblixt på planet till frankrike, ingen vet men jag tror jag ska följa det spåret och se vart det leder mig. Så därför har jag suttit och kollat runt på de universitet jag vill läsa på, göteborg står högst på listan ofc. De erbjuder en bra utbildning och med en faktor jag jättegärna vill ha och det är internationellt, det är drömmen. De tre skolorna ligger i göteborg, malmö och lund. Och de tre erbjuder 4 års utbildningar, så mycket är det väl inte. Speciellt inte om sista året är utomlands ^^ 

Fast innan jag tar några förhastade beslut ska jag njuta av trean, annecy utbytet, min 18 årsfödelsedag, nyår utomlands med brudsen kanske ? ,studenten, balen och FRIHETEN.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0